Ok!!

Nu har jag flera gånger blivit tillsagd på skarpen att börja blogga igen. Känner dock att jag inte är så motiverad. Men jag gör ett försök.

På fredag ska vi rulla mot stockolm igen. Barnen ska ju till sin pappa :(

Jag har två allternativ. Antingen så åker jag ner till HelvetesStaden och stannar hos min syster tills H har jobbat klart. Eller så stannar jag i fina Dalarna och äter nudlar och promenerar med hunden hela dagarna.. Det lutar mer åt fina Dalarna eftersom min underbara M troligtvis kommer att vara hemma. Hennes gubbe ska troligtvis med H ner till HelvetesStaden och jobba. Det är ju som man säger, hemma bäst!

Snart är det ju påsk och vi har blivit bjudna till Ume! Det skulle vara super kul att åka. Men jag hade glömt bort vår "lilla" Dobermann på 43 kg. Jag menar han märks ju knappt för han är så liten ;) Vi hade tänkt att sova hos min moster H som jag kom på inte tycker så där jätte mycke om hundar så vi får se hur vi gör. Kanske bara jag och barnen åker eller om man kan fixa hundvakt. Men min sambo H tycker inte om att lämna bort hunden.. Aja vi får se hur vi gör! Men hoppas, hoppas, hoppas att det löser sej!!

Min kamera är spårlöst försvunnen så jag tänkte kontakta programmet spårlöst eftersom dom är så duktiga på att leta upp borttappade.. Aja.. Det va allt från den här gången.. Nu hoppas vi på att jag bloggar i morgon igen.. Hoppas, hoppas, hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Linnea!

Bra sofie bra! Hoppas du kan åka upp till Ume!

2011-03-30 @ 19:18:29
URL: http://cocacolaglas.blogg.se/
Postat av: Fia

Hallå hallå! Kul att läsa lite från dig igen! Jag hoppas också ni kommer upp till Ume, vore ju supermysigt! Det låter så hemskt när du kallar Stockholm HelvetesStaden, kan du inte bara säga stockholm??=) Vi vet ju ändå vad du tycker om den. Och många du tycker om bor ju trots allt där, så lite bra måste den ju va. =)

2011-03-30 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0