Hoppas du ser

Fick ett sms idag då jag fick en fråga och eftersom jag inte har några pengar på mobilen så kom jag på den briljanta idèn att jag kan skriva svaret här.

Svaret på mammas sms är: Det går inte alls. Snälla hjälp oss.

I övrigt mår vi bra. Försöker sova bort allt elände då vi har försökt göra allt i vår makt för att lösa mammas fråga.
Mer än detta tänker jag inte avslöja i min blogg då det finns en massa människor som läser och som inte behöver veta. Hoppas ni förstår.

Så om nån som känner min mamma och om mamma själv inte läser detta hälsa henne att gå in här då.. Detta är min ända port ut förutom face och mamma har inte face..

Mamma skaffa facebook!! Man KAN vara helt anonym!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0