Vår?

Är det normalt att våren kommer i Januari? Vi har 2,3 grader varmt ute och snön smälter. Flera av husen på vår gata har snön rammlat av från och på vårat hus hänger det ner för halva fönstret. Jag ska ut sen och se om jag kan få ner det. Vill ju inte att nån får det i huvudet.

Tillbaka till våren. Hur kommer det sej att det i januari är plus?? Jag menar, jag bor ju i dalarna. Okej i storstäder som Göteborg, Stockholm och Malmö att det kan bli pluss. Men mitt i skogen i Dalarna!? Det har jag aldrig hört förut.

Aja, nu ska jag gå ut.



Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

svar: haha ingen aning men jag tycker de låter lite märkligt? fråga en vetrinär kanske?

2011-01-09 @ 22:44:50
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

svar: ni kanske ska skaffa ett annat ställe som bara katten får vara på och göra en myslåda till henne i stället ni kan ju tex köpa en till kattlåda men i stället för att ha sand i den å ha dem som toalett så bäddar du i den med någon mysig filt eller något för de kanske inte är så fräscht att katten ligger å myser i kiss å bajslådan?

2011-01-10 @ 12:28:25
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0