Ute hela dagen!!

idag har sonen fått vara ute och han tog värkligen till vara på det! det blev sen frukost och sen lite film innan dom kom på att dom ville gå ut. så klockan va väl 11, 1130 nått när dom gick ut. sen hämtade jag in dom vid 13 för att äta lunch och efter lunchen gick dom ut igen. sen kom dom in trötta och hungriga vid 16.

Vi åt ugnspannkaka med bacon i och barnen åt fyra bitar var och sen ville dom gå och sova kvart i sju. dom somnade på en gång och jag lämmnade gubben hemma och åkte med min vän och handlade.

Medan barnen va ute så han jag städa hela köket. Torka av luckor och sånt som man inte gör varje dag. Nu ska jag snart gå och sova om jag kan. jag drack en kaffe tidigare i kväll och av nån anledning så har jag fått svårt att somna om jag gör det..



Kommentarer
Postat av: Moster Marie

om jag dricker kaffe försent, efter 14, så har jag svårt att somna. Om jag någon gång dricker efter 14 för jag ska hålla mig pigg så somnar jag iaf!!!!!!

2011-01-06 @ 10:21:57
Postat av: BabiBich

Hahaha är inte det typiskt! jag somnade iaf bra igår.. lite sent kanske men jag sov som en stock hela natten..

2011-01-06 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0