Snart klar:)

Snart är våran bil färdig. Vi åkte ju och fixade en sån som va trasig. Tror det va nått typ styrled eller nått sånt.. H började igår men sen va han tvungen att avbryta för det blev för mörk och sen fick vi besök av H polare R från Fagersta.

Nu ska jag gå ut och berätta hur han ska göra;) hahahahahaha

Hoppas vi kan åka en sväng sen!! Är så sjukt sugen på bio, Svinalängorna går ju nu!!! Jag har läst boken två gånger och det ska bli så kul att se filmen!!! Jag kan nästan inte vänta längre!!!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Åhh den filmen vill jag också se! Har inte läst boken men tror att den är bra =)

2011-01-11 @ 14:32:56
URL: http://sabinaolsson-87.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0