Över..

Ännu en dag har gått och vi är en dag närmare fredag.. Snacka om ångest.. Sonen fick inte gå ut idag heller. Dottern gick ut efter lunch och va ute hela dagen med sin nya kompis.

Jag och sonen har byggt kojja, gjort kikare (mosterns förslag) läst en bok, ritat, diskat, sorterat tvätt och sjungit songer. Han har varit jätte duktig hela dagen idag så han fick ta hem sin kompis och dom lekte en liten stund. Så i morgon så får han gå ut, om han inte bråkar på morgonen det vill säga. Jag hoppas att han får gå ut i morgon för han blir så understimmulerad när han är inne hela tiden. Men som sagt, man måste vara koncikvent och har antingen jag eller H sagt en sak då är det så. Även om det gör ont i mammas hjärta.

Nu är jag helt slut efter att ha försökt stimmulera en tre åring hela dagen så jag säger god natt nu. Ska försöka skypea med min syster först, om hon inte jobbar det vill säga..

GOD NATT!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0