kväll

nu är det kväll och barnen slaka snart sova.. då ska jag som vanligt se på film..

det händer inte så mycke i livet just nu.. mest bara bråk med barnen för lillen har kommit in i den värsta trottsen ever.. men det är ju en övergångsperiod så det är bara att härda.. andas in genom näsan och ut genom munnen samtidigt som mantrat: det är snart över, spelas i huvudet om och om igen..

jag tänker att om jag inte är koncikvent nu när dom är små hur ska det då gå när dom är fjorton och vill att jag ska köpa ut från systemet?

funderar på om jag ska rota fram lite pengar och gå till en nagelteknolog.. jag har ju jätte långa egna naglar men på nyårsafton så knöt vi ballonger så en gick av..



Kommentarer
Postat av: linnea

kan föreställa mig alicia kommer till dej "mamma kan du köpa ut?"

2011-01-02 @ 20:05:57
URL: http://cocacolaglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0