Hej

Jag har inte bloggat på länge och det beror på att jag inte har haft lust och att det inte händer så mycke när barnen inte är här..

Barnen kom i fredags och det blev en sen hemkomst så vi åt hamburgare på vägen hem.

På lördagen va det fullfart hela dagen. Direkt efter frukost så ville barnen gå ut och leka med sina vänner. Sen fick dom komma in och äta lunch och sen bar det av till badhuset med grannarna. Det va ett riktigt bra badhus för barn men en liten vattenrutchkana och två stora. Barnen fick åka i dom stora med mej och sonen bara skrek att han ville åka mer!! Medan dottern hellre ville simma, men hon åkte ganska mycke hon med.

Efter badhuset så fikade vi lite innan vi åkte hem. Vi var tvungna att handla först så vi skulle ha frukost och lunchmat hemma. Barnen höll sej otroligt nog vakna hela vägen hem. Medans jag och H fixade mat så fick barnen kolla på film så dom inte skulle somna och direkt efter maten fick dom gå och lägga sej och det gjorde jag med. Vi sov som stockar alla tre hela natten. Barnen vaknade till vid halv åtta i morse och sen var dom tysta till åtta ungefär.

Idag har dom lekt med sina kompisar hela dagen och ikväll ska jag steka pankakor till mina fina <3



Kommentarer
Postat av: LinNea!

Gott med pankisar!

2011-01-27 @ 19:33:33
URL: http://cocacolaglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0