en dag

Nu har jag varit utan barnen i en dag. det börjar kännas lite bättre men jag saknar dom så fruktansvärt mycke!

I natt sov jag skit mycke. Jag somnade kanske vid ett och vaknade vid halv elva. Jick på muggen sen skulle jag bara dra mej en stund och nästa gång jag kollade på klockan va den tio i ett. jag har sovit nästan 12 timmar och skulle jag gå och lägga mej igen så skulle jag somna om direkt. jag fattar inte varför jag är så förbannat trött hela tiden. H säger att det är nått fel och jag borde uppsöka läkare men det tror jag inte. möjligtvis järnbrist men inget annat. jag har varit hos läkare förut och då sa dom att vissa mäniskor har ett större sömnbehov än andra..



Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

svar: visst tar jag på mig foto jobb men de beror ju på vart i landet du finns? jag är ju i värmland:)

2011-01-08 @ 19:10:39
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0