Bra

Nu har sonen börjat ge upp. Han bråkar inte lika mycke, jag tror han har kommit på att det inte hjälper.

Idag fick dottern gå ut och leka men inte sonen. kanske va hårt men han lärde sej nog att han inte ska hålla på att tjaffsa. Idag har han varit bättre. Han bråkade en stund i morse men sen har det varit super och han har varit jätte mysig.


För tre dagar sen åkte vi och handlade och som vanligt somnade sonen i bilen. när vi kom hem så väckte vi honom och han va jätte gnällig och sa atgt han inte kunde gå och att han ville att jag skulle bära honom. Men jag kan inte och vill inte. Jag tycker att han är stor nog att gå själv och min rygg är paj. när han äntligen gått in så kunde han inte klä av sej fast han gjort det 100 gånger. och sen va bråket igång. Han bara skrek och skrek och det slutade med att han fick sitta på rummet med overallen på. samma visa igår. Och sen idag så åkte vi iväg och som vanligt somnade han. När vi kom hem och väckte honom så va han fortfarande trött men han gick in utan problem och när vi kom in så tog han av sej kläderna utan att jag behövde tjata.. jag vann :)



Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad duktig du är som en konsekvent! Det mår ju alla bra av, även om barnen inte tror det ;-) Anton har börjat testa, inte så farligt men ändå ...

Kraaam

2011-01-03 @ 19:03:35
Postat av: Sabina

Vad duktig du är som är konsekvent! Det mår alla bra av, även om inte barnen tror det ;-)

Anton har börjat testa, inte mycket men ändå ... Men man hör alldeles för tydligt om det är riktig äkta gråt eller bara trotsgråten!

Kraam

2011-01-03 @ 19:05:50
Postat av: Sabina

Vad duktig du är som är konsekvent! Det mår alla bra av, även om inte barnen tror det ;-)

Anton har börjat testa, inte mycket men ändå ... Men man hör alldeles för tydligt om det är riktig äkta gråt eller bara trotsgråten!

Kraam

2011-01-03 @ 19:06:35
Postat av: Mamma

Du är en supermamma med mycket tålamod!!! Jag brukade gå undan och sakta räkna till 10. Efter det fanns det mer ork att lösa konflikterna. Puss M

2011-01-04 @ 10:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0