Sjuka.

Nu är vi äntligen friska!
Det började på söndag kväll med att H kände sej illamående och lackerade toan ett antal gånger. Efter ett tag började han kräkas rejält. Jag tänkte att eftersom H sprang upp ur sängen varje gång jag höll på att somna så kunde ju jag sova inne hos ungarna. Skit trött gick jag in och la mej bredvid sonen. Precis när jag höll på att somna så började han skaka jätte mycke så jag väckte honom och frågade hur det va. "Jag drömde läskigt" sa han och somnade om. Han fortsatte att skaka så jag väckte honom igen och då sa han att han hade ont i magen så vi gick upp för att prova att bajsa och då kräktes han.

Han höll på i över en timme med att kräkas både i sin säng och i dotterns säng där jag hade lagt honom medans jag skulle bädda rent. Dom flästa gångerna han kräktes så lyckades han träffa hinken nedanför sin säng.

Jag fick somna vid halv fem, fem och vi sov till halv tio. Sen fick vi slappa i soffan i två dagar. H är fortfarande lite dålig och ligger mest i sin säng. Tur att hans bror är här så jag inte behöver sitta helt själv.

Idag hade jag tänkt dra till badhuset efter lunch så det händer nått spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0