virus!!

besökte kissies blogg och fick virus!!!!
j*vla kissie!! att hon inte fixar bort det!!

här om dagen så surfade jag runt på några bloggar och på flera bloggas stod det om det här viruset. men det va bara på en det stod hur man tar bort det! jag tänker kopiera hennes text så att om ni oxå får viruset så vet ni hur man ska göra.

  1. starta om datorn i felsäkert läge genom att trycka F8 när du startar om datorn.
  2. öppna mappalternativ i kontrollpanelen och klicka på fliken "visning" markera "visa dolda filer"
  3. gå in på "min dator" och tryck på C, gå in i mappen "programdata"
  4. radera mappen som har ett konstigt namn och som senast ändrades när du fick viruset. du kan kolla försäkerhetsskull att det är rätt mapp och kolla att det är en fil i och en exe-fil.
  5. radera oxå mappen i papperskorgen.
  6. starta om datorn. nu ska den funka som vanligt igen:)

bloggen som jag tog beskrivningen ifrån heter http://micahs.se/

jag vet inte hur man gör för att få det som en länk i texten.. måste ringa min manager!!
hoppas att det inte gjorde nått att jag lånade texten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0