Tävling

Jag surfade runt på nätet och hittade en sida med massa tävlingar på.. jag deltog i några så vi får se om jag vinner nått :) spännande.. nu får jag hänga på mejlen för att se om jag vann..

försökte få H att åka och handla saker till i morgon men inte ville han det.. han tycker att det är bättre att åka i morgon.. men det tycker inte jag.. tänk alla som ska trängas i morgon för att handla det sista.. men han fick som han ville för han va så jävla grinig så jag ville inte prata med honom på ett tag..




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) superkul att du är med i dagens blogg!

2010-12-30 @ 18:40:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0