Sovmorgon <3

OJ!!! det blev visst sovmorgon idag. men det va skönt :)

första barnet vaknade halv nio och nästa vaknade halv tio..
inte så konstigt att sonen vaknade halv tio. igår så va vi på promenad och då råkade hunden springa omkull honom så han flög en och en halv meter bakåt och slog i huvudet i isen. världens smäll och jag blev livrädd. när vi kom in så fick han feber och blev jätte trött men han fick inte sova så när han äntligen fick gå och lägga sej, tio åver åtta, så tyckte han att det va riktigt skönt.. idag har han ingen feber men han har ont i huvudet fortfarande.. hjärnskakning??

idag så har jag inte planerat nått. det är ju typ varmt ute bara -6,7.. kanske jag skulle mula grannens mamma.. mohahahahahaha

nä nu måste jag göra mej i ordning :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0