Snart över

nu är julen snart över och jag är på bättre humör. vi åt julmat och nu är skinkan slut. sen efter maten så öppnade vi våra paket. jag fick en ljus grej som man ska hänga på väggen och den va jätte fin, det va precis en sån som jag önskade mej :)
min H fick två stycken tröjor men han trodde att han bara skulle få en. så han blev lite överraskad.

efter att vi öppnat våra klappar så kollade vi på en film... en typ skräckfilm med paris hilton.. haha
jag trodde att hon skulle vara skitdålig på att spela men det va hon inte.. hon va inte lika dålig som jag trodde.. så, överraskning till mej!! haha
vi såg inte klart filmen för vi blev så trötta så vi gick och la oss och sov.. I 3 TIMMAR!!! hahaha det va inte meningen..

nu funderar jag på om vi kanske skulle ta och se klart den där filmen  och slappa lite..

GOD JUL!!!!!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0