Ser konstigt ut..

Om man kollar på självaste bloggen så som den ser ut när andra ser..
så har det hänt något och jag vet inte vad..
men det är inget som jag kan göra nått åt just nu..
för det första så är det sent och jag måste ta hand om min hund.
han är smutsig och har långa klor så det ska åtgärdas.
jag har ju givit min hund namnet, Louis Vuitton tänkte att det lät lite lyxigt sådär ;)
med andra ord, HÅLL UT MINA VÄNNER BLOGGEN SKA FIXAS MEN INTE NU!
min manager har ett viktigt möte med sin kudde tror jag :)

puss

Kommentarer
Postat av: linnea

ja min kudde hade sömnproblem tydligen var det nån som dreglade på den varje natt

2010-12-24 @ 09:02:04
URL: http://cocacolaglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0