Kväll!!!

nu är det kväll. barnen sover och jag är skit trött.. men jag kan ju inte somna nu för då vaknar jag säkert mitt i natten och tycker att livet är för härligt för att somna om igen..

som i går kväll.. då somnade jag halv tio men vaknade typ halv två och va pigg.. sen va jag vaken en stund innan jag somnade om. så i morse när jag vaknade så va jag skit trött i alla fall.. jobbigt det där!

nu tänkte jag ha den obligatoriska myskvällen med min H innan det är dags att nanna kudden..



så här fint är det där jag bor!! om man tänker bort bilen..
när bilden är tagen så står solen som högst på himmlen.. tror att vi bor i en dal eller nått..



puss

Kommentarer
Postat av: jejje

vilket gulligt hus ni har =) hoppas ni trivs=)

2010-12-29 @ 13:27:39
URL: http://jejjeogramse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0