jul eller hjul

för min del hade det kunnat vara hjul..
jag vet inte varför men jag har så himla svårt för denna dag..
jag mår inte bra idag. har aldrig mått bra på julafton.. varför vet jag inte.
den här julen så är det bara jag och min andra hälft och man kan ju tycka att jag borde må bra då.
jag måste inte spela glad och lycklig inför massa människor och just idag kan jag bara vara mej själv.
men lik förbannat så mår jag skit. är jag ensam om det?? jag vet i alla fall en till som mår som jag och det är min andra hälft..
men hur kommer det sej att både han och jag mer eller mindre avskyr julafton?
jag vill inte avsky nånting och i år så hade jag laddat med en massa possitiv energi men när jag slog upp ögonen i morse så va den som bortblåst.. jag vill vara glad idag och jag vill må bra, men varför blir det inte så??
jag vill inte vara sur och förstöra julen för dom som är lyckliga i själen..
skriv till mej om du känner lika eller vill dela med dej av din lycka som jag så gärna skulle villja ta del av.. kanske din lycka kan få mej på bättre humör.
förlåt om jag låter grinig eller så men jag måste få ur mej den "onda kraft" som jagar mej varenda år.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0