Ja, jag är nybörgare!

Ja, jag är nybörgare så därför så kommer det att ta tid för mej innan jag riktigt förstår hur man gör och så vidare.
Men vad gör det?? det kommer att bli suveränt när jag fattar.. funderar på att ta ett möte med min manager och eftersom jag bor i dalarna och hon i stockholm så kan det bli svårt.. men det får lov att gå helt enkelt. hoppas bara att vi kan klämma in en tid nu när det är jul och nyår, jag menar vi har ju rätt fullsmockade scheman båda två. aaja nog tjatat för stunden nu men vi lär ju höras mer under kvällen..

puss

Kommentarer
Postat av: SABINA

Nämen vad ROLIGT att du också skaffat blogg Sofie! VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN =)

2010-12-23 @ 06:27:11
URL: http://misssabina.blogg.se/
Postat av: Babibich

haha ja vi får se hur dethär går.. tänkte att eftersom jag inte gör så mycke om dagarna förutom att typ städa så kan jag ju blogga lite..

2010-12-23 @ 12:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0