God morgon!!!

nu är det äntligen dagen efter jul.
jag drack läsk igår. det har jag inte gjort på skitlänge.. men vad fanken, det va ju jul och då ska man ju dricka julmust.. men eftersom att jag inte är van vid så mycke socker så blir jag skitdålig.. jätte trött, ont i huvudet och magen är uppblåst och bubblar.. nä fy för läsk och godis.. nu ska jag inte dricka läsk mer..

idag ska vi meka med bilen. ta ur den gammla motorn och sätta i en ny...  sen måste vi hitta nån som kan kränga över vinterdäcken till sommarfälgen.. får se om vi löser det annars får vi åka tåg i morgon på våra utflykt..

nu ska jag äta frukost

puss

Kommentarer
Postat av: Danne

God morgon min lilla bloggdrottning!!

2010-12-25 @ 12:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0