God Jul

Nu är det officiellt Julafton!!!
God jul allihopa!!!

 

Nu har vi myst i soffan och kollat på film. vi såg två filmer.

den första hanslade om nån typ av skalbagge som la ägg under huden och förökade sej.

skalbaggarna kom från nån mamut som legat under isen i 20 000 år. uch den va riktigt äcklig!

den andra filmen handlade om imigrations poliser i USA eller nått åt det hållet.

jag är skitdålig på att berätta om filmer.

 

nu är det mitt i natten och som vanligt blir jag sugen på att städa.

tur att vi bor i hus och slipper störa grannarna så om jag vill så kan jag städa.

men det får nog lov att bli i morgon för det bor ju fler i huset och dom vill sova.

så god natt alla nu ska jag nanna kudden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0