fan vad duktig jag är!

fan vad duktig jag är! jag har kokat kaffe till H och städat hela mitt lilla hus! känns skönt. det är bara disken kvar. jag skulle så gärna villa ha en diskmaskin.. om så bara en liten. vi har typ inte plats för en diskmaskin i vårat lilla kök. funderar på att tränga in en bänkdiskmaskin. men jag vet inte.. det går ju ganska bra att diska för hand oxå..

nu har jag haft ont i ryggen i tre veckor men dom två sista har inte varit lika hämsk som den första veckan.. då kunde jag knappt ta mej ur sängen. funderar på arr gå till nån kotknäckare så jag slipper ha så ont. nu när det inte gör lika ont längre så känner jag att dedt inte är musklerna som gör ont utan det känns mer som om bäckenbenet har fastnat direkt på ryggraden.. aja det går ju ganska bra att röra sej nu.. man för göra allt sakta, men det går..

nu ska jag ut och ge H en påtår. när jag va ute sist så hade han fått ur motorn ur bilen och skulle in med den nya. han är så duktig!

hunden snarkar som en hel karl. men jag kan slå vad om att så fort jag tar på mej jackan så står han givvakt. haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0