en liten tur med bilen

vi åkte en sväng för att kolla om våran volvo som stod utanför fagersta va kvar. samtidigt hade vi tänkt att hämta hundburen..



jag tog ju med kameran men jag är ju kass på att komma ihåg att ta kort.



så jag tog kort när H skulle tanka..



och på mej själv..

när vi åkt hela vägen till fagersta så fick vi en överraskning..



bilen va borta. så vi ringde till polisen men dom visste inget. dom sa bara att vi skulle ringa till kommunen. dom hade lunch stängt. sen när vi fick tag på dom så viste dom inte heller nått.. så vi åkte runt och kollade på bilskrotar och uppställningsplatser. till slut hittade vi den men det va stängt där så vi får återkomma på måndag..

nu är vi hemma och har ätit lunch. sen ska jag tvinga H att åka till affären så vi kan köpa ballonger och serpentiner..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0