äventyr

nu har jag varit på äventyr hela dagen.
jag åkte tåg till stockholm för att hämta mina barn som har varit hos sin pappa. jag hade räknat ut att jag skulle ha en kvart på mej på centralen innen tåget hem skulle gå.. men icket.. tåget jag kom med var försenat så jag missade tåget hem med en och en halv minut ungefär.. surt..

som tur är så bor mina föräldrar ganska nära stationen i stockholm så vi gick dit och mös med dom ett tag.. så precis innan vi skulle gå så kom min syster dit. då han jag träffa henne oxå om så bara en snabbis..

tåget hem skulle gå 15.07 så vi gick i god tid tillbaka till stationen men när vi kom fram så stod det att det va jätte mycke förseningar på alla tåg så mitt tåg kom inte upp på skärmen i tid så då hade vi två minuter att ta oss en bra bit iväg. och alla ni med barn vet att även dom kortaste bitarna att gå kan ta en evighet. men mina barn va jätte duktiga och sprang hela vägen så vi han.

resan hem gick bra och barnen skötte sej otroligt bra på tåget, hela vägen hem. det tog nästan tre timmar att åka.. lite mutning med godis mådte jag erkänna..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0